Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 27, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TBWA\ wspólnie z Greenpeace walczą o większą świadomość ekologiczną

”1 proc. walczącego ekologa” - to hasło najnowszej kampanii przygotowanej przez
TBWA\ dla fundacji Greenpeace.

Celem akcji jest zwiększenie świadomości ekologicznej społeczeństwa i zachęcenie do odpisania 1 proc. podatku dochodowego na wsparcie działalności Greenpeace. Fundacja działa na rzecz ochrony środowiska naturalnego. Na potrzeby akcji przygotowano layout, który jest wykorzystywany w prasie, Internecie i na stołecznych billboardach. W przyszłym roku działania te będą kontynuowane, ale ich zasięg zostanie zwiększony. Oprócz Polski obejmą także Węgry i Słowację.

(MŁ, 27.04.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.